Vraag hier een offerte aan om gasmeters te verwijderen.

Wens je maar één meter te verwijderen?
Dan hoef je geen offerte te vragen ! Plan zelf een afspraak in via ons klantenportaal My Sibelga.

Je aanvraag voorbereiden

We hebben de EAN-code van je meter nodig. Deze code begint altijd met 5414489 (meer info).

Bezorg ons duidelijke foto's van de situatie (het lokaal waar de meters staan, waar kabels binnen en buiten komen, de meters, enz.).

Als wij een duidelijk genoeg beeld hebben van de situatie hoeven we geen technisch bezoek in te plannen. Hierdoor kunnen wij de werken veel sneller uitvoeren.

Vul het volmachtformulier in met de eigenaar. Je moet dit ingevulde en ondertekende document bij de werkaanvraag voegen.

Als je gebouw meer dan 10 jaar oud is, heb je misschien recht op het verlaagde btw-tarief van 6%.

Je moet dit ingevulde en ondertekende document bij de werkaanvraag voegen. Download het formulier.

Ondervind je een technisch probleem met het versturen van het online formulier?

Maak dan gebruik van het aanvraagformulier in pdf-versie die je ons per e-mail kan verzenden.

Jouw werkaanvraag werd succesvol verstuurd!
Je ontvangt van ons zo dadelijk een bevestigingsmail op jouw e-mail.

Wat zijn de volgende stappen?

1

Controle van uw aanvraag

Binnen de 10 werkdagen ontvang je  van ons een ontvankelijkheidsbrief. Zo weet je of wij jouw aanvraag goed hebben ontvangen en of wij over alle nodige elementen beschikken om een prijsofferte op te maken.
 

2

Eventuele afspraak voor technisch bezoek

Indien nodig zal je door onze technische dienst gecontacteerd worden voor een afspraak om ter plaatse komen. Zo kunnen wij over alle nodige elementen beschikken om een juiste prijsofferte op te maken.

3

Prijsofferte

Eénmaal wij over alle administratieve en technische gegevens beschikken maken wij een prijsofferte op.

4

Betaling en uitvoering van de werken

Van zodra je de offerte hebt betaald, kan je onze dienst planning bellen om een afspraak te maken voor de uitvoering van de werken.

Jouw werkaanvraag werd succesvol verstuurd!
Je ontvangt van ons zo dadelijk een bevestigingsmail op jouw e-mail.

Wat zijn de volgende stappen?

1

Controle van uw aanvraag

Binnen de 10 werkdagen ontvang je  van ons een ontvankelijkheidsbrief. Zo weet je of wij jouw aanvraag goed hebben ontvangen en of wij over alle nodige elementen beschikken om een prijsofferte op te maken.
 

2

Eventuele afspraak voor technisch bezoek

Indien nodig zal je door onze technische dienst gecontacteerd worden voor een afspraak om ter plaatse komen. Zo kunnen wij over alle nodige elementen beschikken om een juiste prijsofferte op te maken.
 

3

Prijsofferte

Eénmaal wij over alle administratieve en technische gegevens beschikken maken wij een prijsofferte op.
 

4

Betaling en uitvoering van de werken

Van zodra je de offerte hebt betaald, kan je onze dienst planning bellen om een afspraak te maken voor de uitvoering van de werken.