Bent je niet tevreden over onze dienstverlening? Dat spijt ons ten zeerste... Samen met jou, zullen onze medewerkers van de klachtendienst naar een oplossing trachten te zoeken.

Opgelet

Heb je een vraag over je meterstanden of energieverbruik
Dan moet je eerst contact opnemen met jouw energieleverancier.  Wil je ons toch contacteren, gebruik dan volgend formulier.

Hoe een klacht indienen?

Een klacht moet steeds schriftelijk worden ingediend.
Hiervoor gebruik je best het online klachtenformulier. Dat is de makkelijkste en snelste weg om uw klacht te versturen.  Van zodra je klacht werd ingezonden krijg je automatisch een klachtendossiernummer.

Naar het online klachtenformulier

Alternatieven om je klacht te verturen :

  • Sibelga, dienst Klachten, PB 1340 - 1000 Brussel Brouckère
  • Fax: 02 549 43 34
  • Email: klachten@sibelga.be

Nog steeds niet tevreden?

Ben je van mening dat onze klachtendienst je nog steeds niet heeft kunnen verderhelpen?

Dan kan je nog aankloppen bij de Brusselse energieregulator Brugel of bij de federale ombudsdienst voor energie.