Sibelga kiest voor Salesforce
  • Nieuws

Sibelga kiest voor Salesforce

Technologie gaat bij Sibelga hand in hand met de evolutie van de bedrijfsprocessen. Die aanpak vertaalt zich uiteraard ook naar de service die wij onze klanten willen bieden.

Daarom maakte Sibelga de keuze voor Salesforce, een krachtige CRM-tool die een sleutelelement vormt om de dienstverlening aan onze klanten te verbeteren.

salesforce“Deze nieuwe tool moet ons in staat stellen de opvolging te verbeteren van alle vragen van onze klanten. We streven immers naar een beheer van a tot z binnen het dossier van een klant.” zegt Frédéric Mallefait, verantwoordelijke Customer & Support (Information Technology & Business Transformation) bij Sibelga.

Het gebruik van Salesforce moet ook de uitwisseling van kennis verbeteren en zal helpen bij de bouw van een portaalsite die flexibele, nieuwe diensten aanbiedt. Klanten gaan tegenwoordig graag zelf op zoek naar antwoorden via een selfservice dienst. Ze doen dat via hun pc, maar in toenemende mate ook via hun smartphone of tablet. 

Het systeem zal gebruikt worden door 120 medewerkers die direct in contact staan met klanten. 

Lees ook de perscommuniqué van Salesforce